EXTRAORDINÀRIA ACOLLIDA DEL PITCHING AUDIOVISUAL 2016

3/12/2016

 

La segona edició del Pitching Audiovisual Universitat-Indústria, que enguany s’ha celebrat l’1 i 2 de desembre, ha rebut una extraordinària acollida, tant per part dels centres universitaris com per les empreses de la indústria audiovisual.

 

En total, ha comptat amb l’assistència d’una setantena d'empreses i entitats del conjunt de sector.

 

 

34 estudiants de 15 centres universitaris han presentant 17 projectes audiovisuals de Ficció, No Ficció, Noves Finestres i Formats TV.

 

Ha reunit un total de 640 persones i s’han celebrat més de 100 reunions entre el talent emergent i la indústria audiovisual.

 

A banda de les sessions de pitch, enguany s’ha organitzat “L’èxit de les sèries de TV. El cas de Merlí.”, amb el seu director Eduard Cortés, que ha estat entrevistat per la periodista Lídia Heredia.

 

 

Visyon 360 ha ofert als assistents un lab de Realitat Virtual.

 

Microgestió ha contribuït a l’esdeveniment amb la provisió d’ordinadors per als tallers. Film Market Hub ha ofert als projectes participants sis mesos gratuïts en la seva plataforma on-line.

 

El Pitching també ha comptat amb la col·laboració de 8tv, BTV i TV3. Dimecres passat, el programa Valor Afegit de TV3 va parlar del Pitching.

 

Please reload

Setmana del Talent Audiovisual

Montalegre, 5 

Barcelona 08001

Oficina

Via Laietana 32-34, 4ª 

Barcelona 08003

Telf: 932504356

Bases legals I @ 2018 Clúster Audiovisual de Catalunya